Pages

Thursday, November 5, 2009

Nothing interesting sehh..

This is maybe my last post from Bahrain for this year... and I've nothing interesting to tell about. Saja nak menambahkan bilangan post..bolehhh??

Aku, Fawwaz & hubbybi ku akan pulang ke KL pada 17 Nov. Next week hubby dah mula cuti panjang before signing a new contract. Nak recharge battery dulu :D Sebelum balik nak habiskan rondaan di Bahrain dan mungkin negeri berdekatan.. UAE ke..InsyaAllah. Maknanya next week aku pun dah 'less connected'. Macam tu lah selalunya... bz bz!

Banyak dah list down apa nak buat kat M'sia nanti. No.1 nak buat medical check up. Saja nak monitor kesihatan diri sendiri.. Kemudian baru balik kampung. Kepala ni masih dilema nak ikut balik sini semula ke tak.. Ikut hati memang aku nak balik cari kerja. Ikut perasaan jatuh kesihan pada sidia.. Bunga2 selfish dah masuk ke liang romaku hahah! Tapikan... dah nak masuk 40, dgn break yg lama ni, masih lakukah cv ku di pasaran? Itulah persoalannya... Teringin buat bisnes, tapi harap berangan je.. Nak buat MLM online pun, gear 1 tak tukar2... :D Upline aku asyik dapat cheque je...USD gitu! Bila nak buat anjakan paradigma nihh..?

Minggu ni Fawwaz dapat satu kemajuan. Menukar2 CD katunnya sendiri... So, takyah terjerit2 panggil mamanya suruh pasang. Pandai kemas kasut... Sesekali aku nampak diri aku kat dia.. haha! Contohnya bila makanan atau air tumpah walau sikit ke atas meja, cepat2 cari kain lap... Cerewetnya lagi...

Apa2 pun aku tak sabar nak balik kg... katanya bakal ada kenduri, mesti ada nasi ambeng. Dalam senarai perut - roti canai, nasi lemak kerang, lontong, secret recipe, cendul, KFC (sini KFC kurang mantap), carrot cake, dll. Ronda2 dgn MyVi ku.. entah apa citer kat parking tu...

No comments:

Post a Comment