Pages

Sunday, September 25, 2011

Cerita Hujung Minggu dan iPad Baruku..

Akhirnya berlalu hujung minggu yg sedikit panjang dan memenatkan.... semalam saya menghabiskan sisa2 syawal dengan mengunjungi rumah sepulu di Sri Kembangan dan kawan baikku Nab di Ampang. Sebelum tu, mengunjungi The Mines dulu.. Al maklumlah, minggu lepas ni tak semena2 En Abe suruh collect iPad2 di Maybank Kepong. Pergh.. Teruja I tau... Heheh! Maybank telah bermurah hati nak bagi kat abe iPad.. Saya tolong merasmikan je. Saya tak berapa favor dgn benda ni, yg saya tgh guna ni, sebab saya tak boleh menulis dan membaca sambil chatting dsb.. Boleh tu boleh, tapi sulit la... Tp tetap cool terutama bila semalam kami terperangkap dlam jam yg panjang.. Sempat berfb dgnnya.. ;)

Rasa tak larat bila fikir jalan yg jam semalam. Dari Sri Kembangan ke Ampang Indah mengambil masa 2 jam lebih.. Sana sini kereta merangkak.. Baru nak laju kejap, dah kena tekan brake.. Oh, inilah Kuala Lumpur!

Apa2 pun seronok sgt dapat jumpa dan pergi ke rumah Nab. Berbelas tahun dah kami berkawan, ini pertama kali masuk ke rumah dia.. Tp tetap tergesa2 sbb dah lewat.. baru sembang itu ini dah masuk maghrib dan off... Balik lah! Sampai rumah dah tak larat.. Dan bangun tidur tadi dah macam nak kena gastrik sebab kebajikan perut tak terjaga semalam ditambah stress di jalan yg jam dan sibuk.

Hari ni pun sambung beraya lagi.. Jumpa geng2 lama masa buat DPA di ITM dulu... 88/91. Lama sungguh! Walau cuma 5 org dan seorang suami yg juga classmate, meriahnya ya ampunnn.. Tima kasihla Zupp sebab benarkan kami datang di luar waktu 'open hse' mu minggu lepas. Untung Zupp, sbb chef hari ni ialah En Suami dia... Hehe!! Semua pun duk bisik2 untungnya kawanku yg sorang nih..

Nak upload gambar tak boleh.. Ambil masa. Sebab akak dah potong sim card bband dan masuk dalam iPad nih. Akak tak reti nak transfer gambo dr lappy ke sini, kee.. Memang tak boleh? Akak tengah ala2 jakun campur boring sebenarnya. Inilah kegilaan peminat2 gadget dan org2 muda masakini. takpe takpe... Saya akan bersabar dan menghayatinya dulu. Mana tau lepas ni jauh cinta terus.. Biasalah kan, tak kenal maka tak cinta.. Ehehhh!!!!!

No comments:

Post a Comment