Pages

Wednesday, January 28, 2009

Ooh & Aah... Good Morning!

I wake up in the morning
and the sun begins to shine
the day did sneak up on the night
I see your face and I see myself
and I get a little taste of life
I try to stand it for a while....

- Lyrics lagu Scorpion..my fav rock band (once upon a time... )

Pagi ni relaks je.. masuk baju dlm washing machine, then lepak atas sofa, minum nescafe panas 1 mug, share 2 kpg roti sapu margerine dengan Fawwaz, layan dia tgk Playhouse Disney (tak concentrate pun dia tuu kecuali bila ada ooh & ahh...) sambil baca majalah Rapi, kemudian biarkan dia tabur semua toys atas lantai (asal bahagia..). And now, aku lak layan internet, baca e-paper dan post new stories about me in Singapore...

What's new? Takde apa-apa pun yg menarik kali ni...

No comments:

Post a Comment