Pages

Wednesday, February 11, 2009

Apabila nikmat ditarik..

Selalunya kita lupa apabila sihat, gembira, bahagia, kaya, berkuasa, dsb. Kita fikir kita dah buat yang terbaik tanpa memikirkan fikiran orang lain. Memang kadangkala kita perlu dikejutkan dan disedarkan dari mimpi yang indah.. Contohnya orang2 politik di Malaysia hari ini tak kira kerajaan atau pembangkang, termasuk rakyatnya sekali.. dan aku sendiri yang sedang ditarik nikmat tidur dan kesihatan yang sempurna. Semoga ada ubat yg terbaik buat ku... Rindunya aku kat Malaysia dan KL..

3 comments:

  1. tulah siti..

    aku ingat kena cerita kot, pengalaman jadi minoriti di sana.

    kitaorang ni dari kejauhan je dengar..yang confirmed tak tau

    ReplyDelete
  2. kak siti, aku baca post ko life is not a bed of roses.. well, aku mmg setuju dgn apa yg ko tulis... kdg2 tuh bila boring to the max, anak2 jd mangsa.. dorang pulak tgh zaman melasak, kdg2 tuh mcm mak tiri ajer aku rasa.. :(

    ReplyDelete
  3. Tu la shima... takut juga anak2 ni ter'impak' dgn emosi kita..hu hu! Sabar.. sabar... sabar...

    ReplyDelete