Pages

Wednesday, February 25, 2009

See you in KL...

Jumaat ni aku dah nak balik KL lagi... this time naik MAS. Sejak ada banyak choices of flight ni, memang jarang naik MH or SQ. Setakat tak dapat juice kan... Tapi this time MH ada good offer macam lain2 budget carrier jugak.. yelah, dalam kegawatan ekonomi ni, kenalah find way to compete. As a consumer, kita pula kena rajin browse dan berbelanja dgn bijak..

Sabtu, aku ada reunion ASTOPUNK di Bagan Lalang, Sepang.. he he! Actually shortform Asrama Toh Puan Norashikin ni bukannya official. Kami yg reka sendiri lebih 20 thn yg lepas. Yela, masa tu kan zaman punk, diskang, etc.. Memang aku teruja nak pegi sbb dah lama sangat tak jumpa kawan2 sekolah dan asrama.. Teringat zaman2 nakal, panjat pagar, melungsur bawah pagar, lawan mercun dgn hostel boys, kena rotan depan ramai, nyorok dalam locker, dan macam2 lg lah.. Kadang tu fikir, tak caya wanita 'anggun' macam aku ni buat perkara2 tak senonoh macam tuu.. he hehh! Tapi itu semua kenangan indah kami warga ASTOPUNK 1983 - 1987. Syukur sekarang masing2 dah berjaya jadi orang dan mak orang..

Lepas tu kena balik kampung terus sbb ada wedding adik dan sepupu.. Mesti Fawwaz seronok dapat jumpa makcik2 & paksu.. esp ikan2 di kolam (awas lu ikan!) dan kucing2 di belakang rumah. After 2 mths tak balik kampung, aku harap perjalanan nanti OK.. Kalau takkk, tarik nafasss...hembusss... jangan stress na!

Jangan jelous.. aku cuti 1 bulan, atas sebab imigration. So, will be back to S'pore in March 29th. Tiket balik pun dah beli...^^



Sweet memories....

No comments:

Post a Comment