Pages

Wednesday, July 22, 2009

Confirmed...

Just received a message from my beloved Mr Ghazali (:D)... "DAH BOOK...8/8". Ha ha ha.. keputusan sudah dibuat & confirmed aku & Fawwaz akan pulang ke Malaysia dalam waktu terdekat ni. Lebih kurang 17 hari je.. Walau bimbang kisah semalam berulang, hati tetap berbunga2.. Macam aku cakap semalam kat fb, this break is good for me as he said.. Memang dah jadi kebiasaan sejak duduk di S'pore dulu setiap bulan balik KL. Dan kebiasaan itu nampaknya berterusan.. Itu juga therapy ku sebab duduk di perantauan ni aku tak berkawan dan tak ada masa cari kawan kecuali di alam maya. Bila balik kampung, macam 'recharging the batteries' je.. termasuk 'battery' anak aku.. Kalau situasi baik dan terkawal, aku akan balik 2 minggu dan puasa di sini (Bahrain). Kesian pulak kat hubby.. Kalau sebaliknya, tunggu je lepas raya... Memang itu rezeki dan diwaktu yg sama dugaan Allah buat ku.. so, aku terima dengan hati yg redha. Life is too short to feel otherwise! Semoga Ahmad Fawwaz semakin tenang perasaannya. Setenang air yang mengalir di kali.... dan menjadi anak yg soleh. Ameen.

4 comments:

  1. okla tu siti boleh jugak balik monthly, aku hmmm...tunggu abis belajo la jawabnya...doakan khair, insyaAllah semua.Kalau org tanya cakap yela saya kan dah 31 tahun raya kat m'sia,2,3 kala raya la katsini pulak, dalam hati...tuhan saje tau :)

    ReplyDelete
  2. best nyer k ct, dapat pulang ke tanah air tercenta... huhu... betul betul maddy, aku setuju tuh, dlm hati tuhan ajer yg tahu.. kalu buleh nak terbang pulang dan dan nih jugak..

    ReplyDelete
  3. Tu la kawan-kawan... bukan kupinta, tp ia datang sendiri...takpela, korang dikelilingi kawan2 & keluarga.. moga hari2 ttp happening. Aku sekadar berdoa semoga Maddy & Nazri sentiasa ada ilham supaya cepat dpt PHd dan pulang ke tanahair.. AMEEN.

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah kan ti... murah rezeki gitu!

    ReplyDelete