Pages

Tuesday, August 12, 2014

Reunion Raya 2014

Tahun ni ada 2 reunion a.k.a perjumpaan raya yang penting buat saya.. Yang pertama, perjumpaan keluarga Almarhumah Hjh Siti Makiah iaitu nenek saya dan perjumpaan kecil-kecilan kawan2 sekolah rendah yg sekampung tapi jarang atau tak pernah jumpa langsung sejak tamat sekolah rendah hingga menengah. Ada yg lebih 30 tahun saya tak pernah jumpa... Waaa bayangkan betapa tuanya mokcik!!

PERJUMPAAN KELUARGA 2014


Pembukaan majlis oleh MC a.k.a adik iparku yg aksi2 cool gituu... dan nasibnyalah sebab tak dapat menikmati makanan dengan tenang sebab asik pegang mic je.. kikiki

Bacaan Al Quran untuk keberkatan majlis oleh anak saudaraku.. Moga menjadi seorang huffaz nanti ya..

Bacaan Yaasin dan Tahlil pula diketuai oleh pakcik saya, Dr Mohd Aspollah

Seterusnya upacara makan2, ramah mesra dan bergambar... :D







.... juga sambutan hari lahir ke 2, Qisya Inara anak buah akak merangkap anak MC.. Masa 1st gathering 2 thn lepas, adik ni masih dalam pantang... 


PERJUMPAAN KAWAN2 LAMA

Terima kasih kepada tuan rumah, Haliza Hassan yang sudi jadi host.. Walau cuma berapa kerat yg dapat hadir, meriah tetap meriah... :)


Duduk di depan: Arbaahazura, Siti Suharti, Jannatunnaim & Sarimaniza
Duduk di belakang: Rozita, Siti Zainon & Norazeta
Berdiri : Haliza, Fadli & Khairul Ariffin

SUZITA SAUDZA tanpa ZA... Mudah-mudahan akan dtg Cik ZA a.k.a Zaiton boleh hadir...

Janatunnaim, saya, Norazeta, Haliza & Sarimaniza.. 

No comments:

Post a Comment