Pages

Thursday, September 18, 2008

Menghitung hari

Pagi-pagi dah rasa mengantuk dan lembab je.. Pagi ni Fawwaz bangun pukul pukul 5 pg, dan tidur semula pukul 9 lebih.. Sambil layan dia, sambil terlelap2.. tapi sempat siapkan satu Sudoku lg. Talking about Sudoku, aku kini dah meningkat ke tahap intermediate.. kira OK lah. Hobi baru aku untuk mengaktifkan otak. Bila tgh lembab tu, seharian aku tak dapat solve satu pun..

Singapore sekarang ni agak panas. Malam2 rasa takde udara je kalau tak buka pintu luas2. Fawwaz tgh selsema, so nak buka aircond pun kena fikir. Kipas angin la kena sentiasa on. Sesak rasa bila duk bilik.

Dua minggu lagi Hari Raya.. aku masih tak dapat feel sbb duduk kat sini. Takde gossip2 raya macam selalu kat office. Rindunya aku kat kawan2 dan suasananya.. esp Fidah, Shima, Jead, dll. Apa khabar agaknya semua.. Tadarus tak? Fidah rambut color apa? he he... Dulu aku pernah cilok ngan Ita, pergi masjid Kg Baru amik bubur Agung..hu hu! Sanggup meredah jam dan beratur kat masjid tu.. punyalah nekad nak rasa bubur tu.

Aku akan balik petang sebelum raya. Nampaknya 1st raya baru balik kg. Sedihnyaa.. tapi makcik aku lg sedih kot. Nilah first time aku raya gaya nih.. selalu, aku ikut jadi chef. Tahun ni aku rest.. lepas tu seminggu lebih baru balik S'pore. Hope boleh ziarah lebih ramai saudara & kawan2. Ada sapa2 buat rumah terbuka tak agak2.. Konon2 tanya, padahal aku lah yg tak pernah datang..sorry la.. baru kini kurasa miss nye!

1 comment:

  1. waaaaaaah ct bestnyer menghitung hari... kawan2 kat opis selalu kata best lah shima & ct duduk rumah.. Tp mereka tidak mengerti bestnye bekerja... :)

    ReplyDelete