Pages

Wednesday, October 22, 2008

Mawi

Akhirnya Mawi nak kawin... Dah lama aku tak berapa ambik pot sangat dengan perkembangan Mawi. Lagu2nya pun macam dah tak berapa berkumandang di udara. Suatu masa dulu aku antara yang fanatik.. macam kawan2 ku kat x-ofis tuu.. Fidah & Ita. Lupa lak, Kak Lela..hu hu hu! Semalam aku ter'miss' nak tgk berita pengumumannya sebab tengah tidurkan Fawwaz. Ala, bukan aku kisah pun.. What ever it is, aku doakan bahagialah Mawi & Ikin ke akhir hayat. Bakpe nak ungkit or cungkil kisah2 buruk dorang. Dah takdirnya dorang bersatu, biarlah! Aku sokong je.. Ikin pun dah makin anggun dgn imej baru nya tu.. Tapi biasalah, manusia ni ada yg suka dan sebaliknya.. Sebagai pencinta kedamaian, aku takleh masuk benda2 yg buruk dalam hati & telinga..

No comments:

Post a Comment