Pages

Monday, April 13, 2009

18 days left...

Weekend semalam balik KL lagi... orang kata asyik mengukur jalan je. Tak tau la, ukur jalan ke, ukur airport atau ukur runaway he he.. Hantar barang sikit2 yang mana tak berapa perlu. Tinggal nak packing barang2 yang tinggal dan buat cleaning. Next week mungkin dah nak buat shipping some of the things ke Bahrain. Ada lebih kurang 18 hari je aku kat sini... Kecik tapi tak abis jelajah.

Balik KL semalam rasa macam singkat sangat, ye lah cuma weekend. Nak shopping sikit2 pun tak dapat. Asyik kena kejar masa je, letih la... Tapi dalam tu aku kagum juga dlm keadaan ekonomi yg tak berapa stabil ni, orang tetap ramai kat LCCT. Sesak je kat luar & dalam. Semalam pulak hujan lebat right after boarding. So, fly dalam hujan lebat. Sesekali macam nak berhenti jantungku bila terasa k/terbang menjunam ke bawah...


My last trip with Tiger Airways..

3 comments:

  1. k ct, teruja nyer aku ko nak gi bahrain... experience duduk negara org nih mmg best, cuma kdg2 tuh boring sbb x ramai kwn... sure sibuk gile nak kemas2 brg, teringat masa aku nak dtg sini dulu.. penat nyerr... tp best..

    ReplyDelete
  2. Jadi isteri expatriate la ye come June... hehehehehe

    Tu la... tak sempat nak jumpa. When was the last time?

    ReplyDelete
  3. Shima, rasa mcm nak berkemas, tp tak tau apa nak kemas. Aku sekejap teruja, sekejap suspen he he...

    Yatie, the last time jumpa was on my last day in Cybersecurity la kott.. almost 2 years. Takpe, nanti kita arrange betui2 ye perjumpaan sulit...

    ReplyDelete