Pages

Thursday, April 16, 2009

Bila Kebosanan Melanda

Entahla.. sejak semalam aku bosan giler. Rasa macam patung je, tak dapat nak buat apa2. Habis majalah aku baca.. e-paper lagi... kalau star online tu, tak tau dah berapa kali aku click for the latest news. TV program entah apa2.. Anak lak tak bagi aku buat keja sgt melainkan layan dia depan TV. Bukan tengok sangat pun..

Masa ni la aku terfikir bestnya kalau dapat ronda2 dgn kereta comel ku tuu.. Masa ni jugak aku teringat pasar malam la, laksa (yg aku jarang nak suka), resort tepi laut la, jogging kat taman depan rumah aku tu... secret recipe la, cendul mamak depan apartment tu... mmmm macam2!

2 comments:

  1. ct ct, pesal bila boring ko ingatkan makanan.. kehkehkeh... sama mcm aku...

    tp paling aku rindu, tmn2 utk berbicara dan berlawak jenaka.. huhuhu... dah lamaaaaaaaaaaaaaaa tak gosip2...

    ReplyDelete
  2. ha ha ha... sebab aku kuat makan kott..

    bila part ingat kawan ni, ingat masa kat mimos.. bila ada yg boring, tetap cari tempat makan juga nak bergosip hi hi.. antaranya, bawah pokok sri petaling, ikan bakar kuchai lama (fav maddy), nasi campur kinrara, nasi ayam serdang jaya (yazid introduce)... :D

    ReplyDelete