Pages

Friday, April 24, 2009

Chow cin chow...

Asyik menghitung hari je.. tinggal tak sampai seminggu aku kat sini. Since shipping schedule masih belum confirm, aku pun slow je packing.. sehari 1 barang kott masuk kotak ha ha! Hari ni dan semalam aku mula buat operasi buang membuang sambil mengelap mana yg berhabuk.. Actually tak berapa rasa nak pindah, tp lebih kepada nak balik kampung...

Fawwaz pula tak berapa bagi aku buat kerja melainkan bermain dengan dia.. Hari2 kena turun bawah at least 2x, sekali dengan aku, sekali lg dgn abah. mmm anak aku makin kuat merajuk. Sikit2 tarik muka.. pastu nangis bercucuran air mata. Tapi makin lama motor skill nya semakin baik.. berlari, melompat, bergayut, angkat benda berat (utk umur dia).. Memory as well.. boleh ingat jalan balik rumah, toll & guard hse, dll. Then kemaskan balik peralatan mandi dia... Boleh juga susun permainan duplo nya dan mcm berangan... Cuma cakap je slow sesangat. Vocab nya tetap sama dari dulu :D :D



Bawah ni abah buat.. fawwaz tumpang posing je

No comments:

Post a Comment