Pages

Monday, October 26, 2009

Makanan Supplement dan MLM..

Lately aku agak obses terhadap supplement ni, tapi bukan jenis pil2 vitamin dan yang sewaktu dengannya yang ada di pasaran tu. Susu colestrum, minuman collagen, majun, ECPI, dll... semua tu proven good products. Aku dah cuba. Sakit2 belakang hilang dengan hanya minum susu. Sakit kulit baik dengan perubatan elektronik & ECPI. Majun mampu memanaskan badanku yang sering kesejukan ni.

Bermula minggu ni aku masuk ke fasa supplement yang baru berasaskan manggis, kiwi dan strawberry - VeMMA. Nak cuba kepada yang lebih mantap!

"Vemma provides a powerful liquid formula that makes it easy to get the vitamins, minerals and antioxidants you need to form a solid nutritional foundation.* Each refreshing serving is bioavailable (body-ready), delicious and easy to drink!"



Dengan itu, secara langsungnya maka aku menjadi ahli VemmaBuilder dan menjurus kepada usahawan MLM. Yang penting, aku tak perlu jumpa orang atau cari customer. Tak payah jual barang pun sebab guna sendiri. Tapi terpulang kalau ada yg nak beli. Semua dibuat secara online.. Dah alang2 jadi Internet savvy...

Ada rezeki dan usaha yang lebih (sebab bukan skim cepat kaya), InsyaAllah adalah.. Tak boleh citer lebih lagi, sebab baru nak mula. Baru pasang gear 1.. Tapi AKU SANGAT POSITIF kali ni untuk mencuba. Mana tau aku boleh jadi macam Siti Hajjar, upline aku yang dapat income 5 angka dari rumah je..

So, kalau taknak cuba pun, boleh saja2 browse apake benda nih.. Mana tau boleh sama2 menuju ke arah kejayaan. Membuat satu anjakan paradigma atau paradigm shift... :D

Jom click:
http://www.vemmabuilder.com/709488905
http://www.vpower2u.com/siti/

No comments:

Post a Comment