Pages

Thursday, January 28, 2010

Penat ke..?

Sejak jual karipap memang agak letih sikit. Walau tak banyak, dalam 30 - 40 biji sehari, tapi banyak juga nak kena ambil masa dan renyah sikit. Yg pertama, sebab baru bermula, body n mind belum betul2 'adjusted'. Lepas tu, sambil nak layan Fawwaz dan buat kerja rumah. Mujur rumah ni x besar sgt, so boleh buat macam2 benda satu masa. Apa2 pun seronok bila awal pagi semua dah sold out! Feedback sangat baik dan macam2 suggestions dapat dari dorang suruh buat tu dan ini. Tapi, selain bahan susah nak cari, mahal, limited items, dll, aku sendiri tak laratt.. Hari ni masuk hari ke-4, Jumaat & Sabtu rehat. Rasalah sikit macamana orang2 yg tiap hari buat kuih tu mcm mak aku... Yg buat aku sikit serabut bila tgk barang2 dapur tak sempat nak simpan. Hari ni baru semua masuk kabinet sebab tak operasi hehe! Nampaknya boleh menyusut lagi aku nih.. :||

2 comments:

  1. ko ni ct...tgk aku da terlior nak karipap.xpela pg kedai cina pg beli karipap jap....

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. mehla datang sini Maddy. Aku buatkan sedozen + bekal buat balik UK..

    ReplyDelete