Pages

Sunday, April 25, 2010

Keresahan Hati Seorang Anak

Ayah aku masuk hospital lagi due to heart problem.. Memang asyik keluar masuk hospital je lately. Last time yg dia admitted 2 days before aku depart ke Bahrain wasn't the last time tak silap.. Tapi kali ni dengarnya macam serious and that was told by the Dr of Hosp Selayang. He is in the ICU, transferred from Hosp Sabak Bernam ke Selayang. Masa nak transfer tu pun adik beradik aku ambil risiko sebab jauh perjalanan..

Aku sangat risau dengan perkembangan terakhir ni. Aku yg sangat jauh beribu batu.. dan bukan boleh nak balik M'sia terus. Memang aku selalu sangat ulang-alik M'sia - Bahrain, tapi ada sebab dan musababnya, bukan sebab duit terlebih ke atau suka2 (walau hati mmg suka kalau dapat balik tu)... So, bila ada musibah berlaku, aku tak boleh la nak request nak balik kg. Hanya mampu termenung berangan2 tanpa meminta sebarang pengertian.. Memang ada plan nak balik, tp in May masa cuti sekolah. Sungguh lama lagi..

Aku hanya dapat memanjatkan doa ke hadrat Allah SWT supaya diberikan yang terbaik buat ayahku dan semua ahli keluarga. Juga diberikan kesabaran dalam menghadapi segala cubaan dan dugaan... Amin

1 comment:

  1. Bila ko criter pasal ayah ko tu...aku sampai sekarang bila tengok buah ciku mesti ingat ciku mega yang dia tanam tu...teruja...sungguh...

    la ni aku tanam ciku mega dalam pasu....

    ReplyDelete