Pages

Sunday, December 30, 2012

Peristiwa Bergambar ;)

Ada cerita yang masih baru.. ada juga yg agak2 basi hehehh...

Peristiwa Hari Ini - Sesi Taklimat Sekolah

Sesi taklimat prasekolah di Sek Keb Darulaman Heights. Akhirnya setelah membuat survey ke beberapa tadika berdekatan, keputusan mak ngan pak ialah masukkan Fawwaz ke prasekolah. Bukan setakat murah, tetapi lebih kepada guru yg terlatih dan kesinambungannya untuk masuk tahun 1. Mak 'concerns' sangat dengan kekurangan anak. Jadi, bila dah biasa di situ, harap2 cikgu yg seterusnya nanti boleh meneruskan apa yg patut tanpa perlu nak bercerita dari A semula.

Kebiasaannya prasekolah ni ada kategori pelajar tertentu yang mendapat tawaran ke situ. Ianya lebih disasarkan kepada yg kurang mampu. Tapi, disebabkan sekolah ni baru, guru besar kata sapa2 boleh masuk berdasarkan pendaftaran tahun 1 dan 'first come, first served basis'. Ramai juga yang transfer anak dari tadika yg paling popular di taman ni, ke situ.

Dan yang kelakaunye... hari ni mak ngan pak, dua2 kena angkat jadi AJK sekolah tu. Pak jadi Pengerusi, mak pulak jadi penolong setiausaha. Hahhh!! Abis nanti kalau meeting, sapa nak jaga anak den yg bernama Fawwaz tu??? Aiyakkk.. nilah akibat cita2 pak yg awal2 rasa nak jadi AJK berdua. Gipang gitew... ekeke.


PERISTIWA PINDAH

Macam2 rupa kotak dan bungkusan. Maklum, pakai 'mover' kampung2 je.. hehehh! Mujo2 bawak lori 5 tan

Rete kesayangan akak... mesti jaga dengan elok. Tapi bila sampai sini, adalah yg tercedera jugak!!

Bila dah clear... Malam tu kami tidur ala2 perkemahan di bawah kipas.. Yg tinggal cuma set Unifi untuk hiburan sebelum serahkan kepada TM dengan penuh kepayahan dan cabaran keesokannya

Sebelum kutinggalkan Anjung Hijau dengan tanpa perlu menoleh lagi... huhuhu  :(
Comel je rumah ni, tapi tahap mahal nak mam... zzzz

Akhirnya... inilah exitnya

Ambik kanan... jumpalah signboard ke rumah akak.. yayyy!

Good night!! Tosbeheena ala khair.. Nak tidor..

No comments:

Post a Comment