Pages

Sunday, August 1, 2010

Cobaan....

Nak aje aku mengeluh hari ni... tapi beristighfar je lah banyak2. Bukan besar manapun dugaannya.. Kadang macam2 perkara nak berlaku satu masa..

1. Hari ni dari awal pagi lif dah rosak. Sampai sekarang nampak gaya tak elok2 lagi. Air minuman pulak kebetulan habis di awal pagi. Mujur semalam beli stok air mineral 3 botol, dan ada susu kotak segera utk sikecik yg suka susu nih. Berjimat cermat aku hari ni sebab kesian nak suruh Saiful naik angkat air tu ke level 6. Masalahnya kat sini air paip tak digalakkan minum walau dimasak sebab kandungan garamnya yg lebih dan tak cukup proses. Untuk masak2 je aku guna... nasib la tu.

2. Termengah2 Saiful naik pagi tadi, hantar bekas kuih ikut tangga. Entah apa cerita, untuk pertama kali dalam season ni kuih banyak tak abis. Takpelah.. dah bukan rezeki. Rezeki pekerja2 Bangla tu juga..

3. Dah nak masuk 20 hari the red flag berkibar.. Aku tak pasti apa jadi dengan hormon ku. Sehari dua ni pula perut sangat sensitif, nak sakit dan kembung je... Terbayang2 aku scanner kat klinik...

4. Bahrain ni tengah musim panas yg tersangat... Aircond dekat living room sejak semalam entah kelmarin buat hal. Tak sejuk pun.... yg keluar hanya hawa panas. Dah complaint pagi ni, tapi takde orang datang betulkan pun... adoi!

Takpelah, bertenang.... banyakkan bersabar. Sabar... sabarrrr....... mmmmm

No comments:

Post a Comment