Pages

Thursday, March 8, 2012

Kenapa Saya Join Vemma

  • Saya memang selalu membaca tentangnya melalui internet.  Sangat 'impressive'.  Saya fikir ada masa depan
  • Saya mahukan kebebasan wang dan masa
  • Saya mahu menjaga kesihatan dengan produk yang terbaik dan sangat eksklusif ini.  Harganya sangat mahal dan saya mahu mendapatkannya secara percuma dengan cara yang ada
  • Saya tidak mahu terbelenggu dengan tugas-tugas pejabat yang tiada kesudahan di samping politik pejabat yang pasti wujud (sebenarnya saya dah tak ada peluang pun sebab keluarga memerlukan saya di rumah)
  • Saya tak mahu diarah boss apalagi rakan sepejabat
  • Saya tak mau buat laporan (report) dan proposal banyak2..!
  • Saya tak mahu menongkah jalan jam di pagi dan petang hari.  Saya mudah stress nanti
  • Saya mahu melakukan perniagaan yang tidak perlu berjumpa atau menjual barang kepada pelanggan.  Cuma perlu 'promote' saja secara online atau offline sikit2.. Saya phobia jual barang
  • Segalanya boleh dilakukan dengan hanya di hujung jari.  Ada sistem bantu..
  • Kerana saya perlu mengeluarkan modal, saya perlu bertanggungjawab ke atas pelaburan tersebut.  Jadi, kenalah bekerja keras sikit.. cergaskan otak ni, please.. ;)
  • Saya mahu mencabar diri saya!!!  Berani menongkah arus.. Kerana peluang itu ada dan jangan biarkan ia berlalu pergi begitu saja.  Buang negative mindset jauh-jauh!!
  • Saya mahu mengubah diri saya yang semakin 'lena' ini.. Saya bimbang saya menjadi malas dan kehabisan wang simpanan
  • SAYA NAK JADI SIHAT DAN KAYA!!! Dan boleh membantu insan lain nanti...

No comments:

Post a Comment